ساخت صفحه فرود در وردپرس
نوشته شده توسط : عباسی

شما در وردپرس هم می توانید به آسانی یک Landing Page پباده سازی نمائید. در‌این سیستم رئیس محتوا تعداد بسیار متعددی افزونه برای ایجاد کاغذ فرود در وردپرس موجود هست که اکثری از نیازهای یوزرها را برطرف می کنند. یکی شایسته ترین پلاگین‌ها برای فعال سازی و تولید برگه فرود به همدم بازاریابی ایمیلی ، پلاگین My Mail میباشد. این پلاگین از پرطرفدارترین پلاگین‌های بازاریابی ایمیلی میباشد که قابلیت و امکان تولید Landing Page برای وردپرس  سئو سايت  را نیز در دست یوزرها قرار میدهد. همینطور قوانینی را مهیا مینماید تا مدیریت وبسایت مطمئن باشد آدرس اینترنتی هایی که ارسال مینماید مستقیما به صندوق پستی یوزرها می روند و اسپم نمی شوند. اما پباده سازی لندینگ پیج برای وردپرس با پلاگین های بدون پول هم قابلیت و امکان‌پذیر میباشد کافی میباشد، هر یک‌سری ما فیلم آموزشی دراین باره تولید کردیم و میتوانید در ذیل آن را مشاهده فرمائید.

اما می بایست این نکته را بیش تر کنم که اکثر قالب هایی که برای داد و ستد و یا این که حتی به صورت مجانی وجود دارا هستند، خویش یک دسته کاغذ فرود محسوب می گردند و در اصل پباده سازی و صفحه ارایی قابل قبولی دارا هستند که میتوانید با نکاتی که در صدر اشاره شد این صفحه ها را آیتم آنالیز قرار دهید.
اثر یک لندینگ پیج خوب در بهینه سازی یک سایت
بعضی از لندینگ پیج ها می تواند به صورتی پباده سازی شود که طرح آن سبب ارتقای آن لندینگ پیج در حاصل جستجوی گوگل شود. برای مثال برگه مرتبط با عصر آموزشی seo ما (mizfa.com/blog/بهینه سازی-training-topics) یک دسته لندینگ پیج آموزشی میباشد که به خیال و خاطر مدل پباده سازی و کاربرپسند بودن آن سبب ساز گردیده به طور اتوماتیک در اکثر عبارات خوب جايگاه کسب نماید، سوای آنکه ما اثر بی واسطه در آن داشته باشیم.
توجه داشته باشید که تجربه کاربری می تواند اثر خوب بر روی سئوی وبسایت شما داشته باشید، در صورتیکه کاغذ ای که ما پباده سازی می کنیم یک طرج خوب و موثر داشته باشد می تواند نرخ تضارب یوزرها را ارتقاء دهد. به عنوان مثال دوره بیشتری در کاغذ و وبسایت سپری نمایند، نظرها بیشتری ارسال نمایند، آن کاغذ را اضافه به اشتراک بگذارند و منجر شود حتی بخش اعظمی آن کاغذ را در تارنما خودشان پیوند بکند و شما در این‌حالت یک گونه پیوند سازی طبیعی برای سایتتان تولید کرده‌اید.
تمامی این موردها بالا اثرات مثبتی در سئوی یک تارنما با پباده سازی یک لندینگ پیج خوب تولید می گردد. ما در پروژه های سئوی میزفا مدام در پباده سازی لندینگ پیج ها عملکرد کردیم بالاترین بازخوردها و اثربخشی ها را کسب کنیم. در صورتی‌که نیاز به پباده سازی لندینگ پیج داشتید با میزفا در تماس باشید و در صورتی خویش قصد به پباده سازی دارید به نکاتی که بالا اشاره کردیم دقت ویژه تری داشته باشید.
خصوصیت های کاغذ فرود به صورت خلاصه
رعایت نکات لازم بهینه سازی داخلی ، ولی تمامی فاکتورها لازم و ضروری وجود ندارد
خودداری از پیوند فرنگی (به دست کم رساندن آن) و عدم هدایت بازدیدکنندگان از کاغذ فرود به صفحه های دیگر
با صرفه‌بودن و سازگار بودن لندینگ پیج برای همگی دستگاه‌ها (ریسپانسیو بودن)
دادن پیشنهادی ویژه یا این که کادو‌ای گران بها به یوزرها، یکی‌از بخر دو تا ببر



:: برچسب‌ها: سئو سايت ,
:: بازدید از این مطلب : 242
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: